Rotterdam

Trattoria A Proposito in Rotterdam

Italiaans restaurant A Proposito in Rotterdam

Crespelle con funghi Misti ad € 10,50
Hun woorden : mix paddestoelen, aglio olio, peperoncino, gorgonzola, manta
Mijn woorden : een treurig dubbelgevouwen flensje met paddestoelen ertussen en kaassaus erover. Met munt.

Insalata di polpo e finocchi e arancia ad € 13,75
Hun woorden : inktvis, citroen, sinaasappel, finocchi, ui, prezemolo
Mijn woorden : een liefdeloos bakje sla met olie, 8 stukjes octopus, 8 even grote stukjes citroenschil, 1 stukje sinaasappelschil, 3 stukjes venkel en 2 rauwe uienringen. Ik geloof zonder munt. Bij dit gerecht voelde ik me werkelijk in de maling genomen.

Linguine con Radicchio e spinaci ad € 11,-
Hun woorden : Radichio, spinazi, aglio olio, pancetta, uva secca, marsala
Mijn woorden : met munt.

Linguine con fegatini ad € 11,75
Hun woorden : Kippenlevertjes, tomaten, mandorle, peperoncino, ui, port rosso, menta
Mijn woorden : pasta met gortdroge, keiharde kippenlevertjes. Met munt.

Als je al geen fan van de Italiaanse keuken bent ga je dat hier ook niet worden. Ik in ieder geval niet. Ondanks de vriendelijke, hartelijke bediening. Hoogtepunt was de wijn, een heerlijke Tinazzi Valpolicella Ripasso Selezione di Famiglia 2013. (€ 38,75)

Restaurant: Trattoria A Proposito
Adres: Weena 505, 3013 AL Rotterdam. Tel: 010-2132334
Prijzen : voorgerechten rond de 11 euro, pasta’s rond de 12 euro, hoofdgerechten rond de 23 euro.

Telefoon: 010 213 2334

Geef een reactie

