About this blog

En verder!

Terwijl we nog steeds regelmatig uit eten gaan en ik ook steevast foto’s maak ligt dit blog al jaren op zijn gat. Eens kijken of het helpt als ik alleen een fotocollage plaats met korte beschrijving van de gerechten.

6 gedachten over “En verder!

  1. Ben verheugd je mail te ontvangen en steeds geïnteresseerd in je tips en ervaringen. Dank dat je zo uitgebreid met ons deelt.
    Adviseer je eventueel ook bij de aanschaf van een combi stoom oven en/of sous vide koken?

  2. Ha, Kiki. Leuk dat je nog steeds geabonneerd was. :-)
    Ik heb geen ervaring met stoomovens. Ik doe mijn sousvide kooksels in een ziploc-bag met dubbele sluitstrip in mijn budget weckketel. Ik schreef daar ooit een postje over op dat andere blog dat ook al jaren op zijn gat ligt :-)
    http://kokrobin.wordpress.com/2010/06/09/cooking-sous-vide-at-home/
    (enige wat dus anders is dat ik dat vacumeeraparaat niet meer gebruik, volgens mij zijn alle vacumeerapparaten voor thuisgebruik prutsmachines. Dan kun je beter een ziplock gebruiken, die kunnen ook tegen verhitting en die kun je makkelijk vullen met marinade erbij enzo. En nog eens opnieuw dichtmaken als er toch nog wat lucht in blijkt te zitten.)

  3. Leuk, dit blog! Ben op zoek naar een lunchtent op vrijdag waar ze net wat meer serveren dan clubsandwiches, salades en hamburgers.

  4. Ik ga bijna nooit uit lunchen, dus ik vind het moeilijk iets aan te raden.
    Maar toevallig hebben we laatst geluncht bij Vis op de Dijk, dat is wel een heel leuk adresje.
    Maar misschien zoek je meer iets in het centrum?

  5. Oh, helemaal vergeten te reageren! HMB heb ik een keer of 3 gegeten ’s avonds. En net als bij Vineum denk ik dat “hm, wel een beetje duur”, maar toch heb ik het ervoor over blijkbaar. Lijkt me leuk lunchen daar, met uitzicht op de Erasmusbrug.

Geef een reactie

